Heb je een vraag? Misschien kun je het antwoord op je vraag hier vinden. Lukt dit niet? Neem gerust contact op met ons support team. Zij staan voor je klaar!

  • Voor wie is GreenMaster?
    • GreenMaster is geschikt voor elke kweker / tuinder / teler actief in de sierteelt. Vragen of twijfels? Neem gerust contact met ons op, onze support team is op werkdagen van 8.00 – 17.30 uur bereikbaar : 085 – 2100195 of mail support@9knots.nl
  • Welke abonnementen heeft GreenMaster?
    • GreenMaster wordt in 2 soorten abonnementen aangeboden.

      Een vast abonnement is het gehele jaar door te gebruiken.

      Een flexibel abonnement is zeer geschikt voor seizoen aanbieders en biedt je de mogelijkheid om eenmalig per jaar het abonnement te pauzeren. Het abonnement dient minimaal 4 maanden per jaar actief te zijn.

  • Wat kan ik met GreenMaster?
    • GreenMaster biedt alles voor de sierteeltverkoop wat nodig is om de complete verkoop en orderafhandeling te kunnen regelen. Vanuit 1 applicatie biedt het de mogelijkheid het aanbod te publiceren, een geïntegreerde webshop te gebruiken en eenvoudig klokpartijen aan te maken.

      Met GreenMaster kun je nooit meer verkopen dan je hebt aangeboden. Dit komt door het gebruik van real-time koppelingen.

      Lees ook eens onze blog voor de ervaringen van onze klanten.

  • Hoe snel kan ik GreenMaster gaan gebruiken?
    • Na de voorbereidende werkzaamheden wordt in overleg een afspraak gemaakt voor de inrichting van GreenMaster en een training op locatie. Dit kan meestal binnen 1 à 2 weken gerealiseerd worden.

      De gebruikers van GreenMaster geven allemaal aan dat de applicatie makkelijk en eenvoudig is te gebruiken en dat je alle mogelijkheden van de applicatie binnen een week onder de knie kunt hebben.

  • Krijg ik ondersteuning bij de overgang naar Greenmaster?
    • Uiteraard! Na de installatie wordt er een afspraak op locatie gemaakt om de applicatie gezamenlijk in te richten voor het gebruik. Je krijgt uitleg over alle functionaliteiten en wordt begeleidt bij de overgang van de oude software naar GreenMaster.

  • Waar kan ik terecht met mijn vragen over GreenMaster?
    • Nadat je begeleiding op locatie hebt gekregen staan de medewerkers van onze servicedesk voor je klaar. Je kunt contact met ze opnemen via de app, telefoon of e-mail, maar ook via de support button op het dashboard.

  • Waar staat VMP voor?
    • De afkorting VMP staat voor “virtuele marktplaats”. Een “virtuele marktplaats” is een online platform waar verkopers en kopers samenkomen om producten of diensten te kopen en verkopen. Het functioneert als een digitale versie van een traditionele markt, waarbij transacties plaatsvinden via internet in plaats van fysiek op een locatie.

      Een VMP koppeling zorgt voor een naadloze integratie tussen GreenMaster en jouw verkoopkanalen. Dit betekent dat alle orders automatisch worden gesynchroniseerd en dat je altijd up-to-date bent met je voorraadbeheer.

  • Is de software gemakkelijk te gebruiken en te begrijpen?
    • Ja zeker ! Door de rustige interface werkt het heel fijn.

      Een aantal reacties van klanten:
      Alles wat we nodig hebben van voorraad, orders, klok tot rapportage overzichtelijk in 1 programma. Probeer dat maar eens zo te maken dat iedereen na een korte uitleg direct hiermee aan de slag kan. Dat is GreenMaster gelukt!

      Door GreenMaster werken we sneller en efficiënter, daarnaast is het erg makkelijk te gebruiken. Nieuwe klanten aanmaken moest voorheen met 6 handelingen nu zijn we in 2 stappen klaar. Met GreenMaster heb ik meer duidelijkheid en overzicht, ook op de werkvloer.’